Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Επικοινωνία με το σύλλογο Γονέων: 1odimotikovrilission@gmail.com

Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Στην εθελοντική εργασία της κας Χριστίνας Ρήγου στηρίχθηκε η δημιουργία και η οργάνωση της βιβλιοθήκης του σχολείου μας, όπως και η δημιουργία και η διατήρηση του όμορφου κήπου μας. Φέτος μάλιστα, φτιάχτηκε στον κήπο μας και κάδος κομποστοποίησης, που περιμένει τα οργανικά απορρίμματά μας! 

Η κα Χριστίνα μίλησε στους μαθητές του Στ1: Κώστα Λάππα, Ζήση Καλαμπούκα και Άγγελο Αγγελόπουλο για τα ωραία αυτά πράγματα που συμβαίνουν στο σχολείο μας.

- Κα Χριστίνα πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τον κήπο μας;
- Το 1ο Δημοτικό το ξέρω από πολύ παλιά. Εδώ πήγα κι εγώ δημοτικό! Μετά πήγαν εδώ και τα παιδιά μου. Επειδή εγώ όμως δεν είχα πολύ καλές αναμνήσεις από τα δικά μου χρόνια εδώ, ήθελα να βοηθήσω τα παιδιά μου να έχουν καλύτερες. Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ με τον σύλλογο Γονέων. Όταν λοιπόν με ρώτησαν «εσύ Χριστίνα, με τι θέλεις να ασχοληθείς;» σκέφτηκα αμέσως τον κήπο. Αυτό μου άρεσε, αυτό έκανα. Τότε ο κήπος ήταν γεμάτος λόφους από χώματα και μπάζα. Και είπα να αρχίσουμε σιγά σιγά να τον καθαρίζουμε.

- Πώς μπορούν τα παιδιά να βοηθήσουν στον κήπο;
Όποτε με βλέπουν (ή βλέπουν το ποδήλατό μου) στο σχολείο, να έρχονται και να συμμετέχουν σε ό,τι κάνω ή να με ρωτούν πώς μπορούν να βοηθήσουν.

- Εσείς ουσιαστικά οργανώσατε και τη βιβλιοθήκη μας, σωστά; Πώς έγινε αυτό;
- Είπα στον Σύλλογο ότι ήθελα να ασχοληθώ και με τη βιβλιοθήκη. Δεν υπήρχε όμως τότε πραγματικά βιβλιοθήκη! Ήταν απλώς μια αίθουσα. Στην αρχή κανείς δεν ενδιαφερόταν. Συγκεντρώσαμε αρχικά πολύ λίγα βιβλία, περίπου 40. Κάποια έψαξα στις τάξεις και τα βρήκα, κάποια αγόρασε ο σύλλογος γονέων και κάποια τα έφερα εγώ. Είχαμε δυσκολίες, γιατί δεν έρχονταν πολλά παιδιά στη βιβλιοθήκη. Κάποιες φορές σκεφτόμουν ότι δεν έχει νόημα, μόνη μου τη φτιάχνω, μόνη μου είμαι… μάλιστα σκεφτόμουν να την παρατήσω, μια χρονιά σχεδόν το έκανα. Δεν το αποφάσισα όμως και σιγά σιγά άρχισαν να έρχονται περισσότερα παιδιά. Τώρα πια, έρχεται όλο το σχολείο. Σήμερα έχουμε 3.700 βιβλία!

- Αγαπούσατε τα βιβλία από μικρή, έτσι δεν είναι;
- Ναι, αγαπούσα πολύ τα παραμύθια, αν και άργησα λίγο να διαβάσω μυθιστορήματα. Προτιμούσα τα παραμύθια. Οι εκθέσεις μου στο δημοτικό δεν ήταν πολύ καλές. Όταν όμως άρχισα να διαβάζω βιβλία, βελτιώθηκαν πολύ οι εκθέσεις μου και κατάλαβα πόσο σημαντικά είναι τα βιβλία.

- Τι είναι το βιβλίο για εσάς;
- Αρχικά, το βιβλίο είναι μια καλή παρέα. Έπειτα, σου μαθαίνει και πράγματα και εμπλουτίζει το λεξιλόγιό σου.

- Είστε εθελόντρια στο σχολείο μας πολλά χρόνια. Δεν έχετε βαρεθεί;
- Είμαι εθελόντρια στο σχολείο 9 χρόνια. Η μεγαλύτερη χαρά μου είναι που συνεργάζομαι μαζί σας. Εσείς τα παιδιά μου δίνετε δύναμη και διάθεση να συνεχίζω.

- Τι άλλο θα θέλατε να κάνετε στο σχολείο μας;
- Στόχος μου είναι να βοηθούν όλοι και όταν τελειώσουν το σχολείο να αφήσουν ένα κομμάτι τους εκεί, είτε είναι η δουλειά τους είτε ένα βιβλίο που δώρισαν ή ό,τι άλλο θέλουν αυτοί.


- Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συζήτηση!