Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Επικοινωνία με το σύλλογο Γονέων: 1odimotikovrilission@gmail.com

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019

Ανακοίνωση Φεβρουαρίου 2019


1Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ  

Φεβρουάριος 2019

Αγαπητοί γονείς ,

Ευχαριστούμε όλους σας για την ανταπόκριση και την ευαισθησία σας. Βοηθήσατε να συγκεντρωθεί μεγάλος αριθμός αγαθών για το κοινωνικό παντοπωλείο του δήμου μας, τον Δεκέμβριο.
Το γύρισμα του χρόνου μας βρίσκει αισιόδοξους αλλά και ανήσυχους... Εμείς συνεχίζουμε πάντα με τη βοήθειά σας!! Είναι παράδοση για το σχολείο μας, εδώ και χρόνια, η προσφορά αγάπης μέσα από δράσεις που ευαισθητοποιούν τα παιδιά. Μας συγκίνησε  ιδιαίτερα η πρωτοβουλία μιας ομάδας μαθητών /τριών του σχολείου μας που τραγουδώντας τα κάλαντα, όπως είναι το έθιμο, συγκέντρωσαν χρήματα και τα παρέδωσαν στα Χωριά SOS. Η επαινετή αυτή ενέργεια έχει ιδιαίτερη αξία για όλους. Μας φωτίζει και ενισχύει την προσπάθειά μας!!

Στις 22 Ιανουαρίου 2019 τοποθετήθηκε ψυχολόγος κλάδου Π.Ε.23 (ΦΕΚ 5915/Β/31/12/2018) στο σχολείο. Η  κυρία Καράλη Παναγιώτα θα βρίσκεται κάθε Τρίτη στη σχολική μονάδα και θα παρέχει ψυχοκοινωνική υποστήριξη, όπως αυτή ορίζεται ρητά από τα γενικά καθήκοντα και αρμοδιότητες κατά την Υ.Α. 142628/ΓΔ4/30/8/2017 (ΦΕΚ 3032/Β/4/9/2017). Επίσης από τα προγράμματα του Δήμου Βριλησσίων (Αθλητικός οργανισμός) τοποθετήθηκε καθηγήτρια φυσικής αγωγής, η κυρία Ιωάννα Μακρή (ειδικής αγωγής). Η κα Μακρή έχει πλήρες πρόγραμμα στο σχολείο μας.

Στη σχολική μονάδα εκπονούνται ανά τάξη καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς προγράμματα πολιτιστικά, περιβαλλοντικά, αγωγής υγείας στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης, της φιλαναγνωσίας και όχι μόνο. Η διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση θεμάτων καλλιεργεί την ανάπτυξη της πρωτοβουλίας, της υπευθυνότητας, της αυτονομίας των μαθητών και την άσκηση τους στη λήψη αποφάσεων. Βιωματικές δράσεις, επισκέψεις, δρώμενα, εκδρομές, καλλιτεχνικές δραστηριότητες, σχέδια εργασίας με εργαλείο την τεχνολογία προωθούν την κριτική σκέψη, τη συλλογική προσπάθεια και τη συνεργασία στοχεύοντας στην ομαδοκεντρική προσέγγιση μάθησης. Σκοπός  είναι το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία, η συνεργασία με άλλους φορείς, η ανθρώπινη επικοινωνία,  η μη παθητική αποδοχή γνώσεων και η ανάπτυξη  ενός κατάλληλου  παιδαγωγικού περιβάλλοντος χαράς και δημιουργίας  που θα ελαχιστοποιεί την επίδραση που ασκεί η άνευ όρων παράδοση στο  tablet…”!!

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των προγραμμάτων έχει ως εξής:
 Α΄ τάξη: «Ο ήλιος το αστέρι της γης και οι τέσσερις εποχές»
 Β΄ τάξη: «Πέτρα και νερό, εκεί που το νερό συναντά την πέτρα (μέσα από παραμύθια)»
 Γ΄ τάξη: «Φιλαναγνωσία»
 Δ΄ τάξη: α) «Εμείς και το περιβάλλον- ανακύκλωση»  β) «Τα πτηνά της πόλης μας»
 Ε΄ τάξη: «Βυζαντινοί περίπατοι»
 Στ΄ τάξη: «Διασχολική αλληλογραφία στη γαλλική γλώσσα»
 Στην ιστοσελίδα του σχολείου  έχουν αναρτηθεί οι επισκέψεις (ανά τάξη)  για το Β΄ τρίμηνο.

“Κάθε τι που κάνουμε βοηθάει ή εμποδίζει σε κάποιο ποσοστό την πρόοδο του κόσμου. Οι πράξεις μας ή οι αποφάσεις μας μπορεί να μην είναι ο τελικός καθοριστικός παράγων, αλλά ότι κάνουμε ή λέμε προσθέτει βάρος στη μία πλευρά ή στην άλλη. Με τις σκέψεις και τις πράξεις μας συνηθίζουμε να ανταποκρινόμαστε σε καταστάσεις που ποτέ δεν μπορούμε να πούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Με κάθε μας πράξη φυτεύουμε ένα σπόρο -αν και μπορεί ποτέ να μη δούμε το θερισμό του…” 
                    Στοχασμοί, π. Φ. Φάρος


Από τη Διεύθυνση του σχολείου