Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Επικοινωνία με το σύλλογο Γονέων: 1odimotikovrilission@gmail.com

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Προβολή του ντοκιμαντέρ ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ, ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Φλωρινης 24, Βριλησσια Τ.Κ 15235
Τηλ.: 210-8045965 Φαξ: 210-8045323

Βριλήσσια, 28 Μαρτίου 2013

...................................................................................................



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Σας προσκαλούμε στην προβολή του ντοκιμαντέρ

Σάββατο 6 Απριλίου  2013
ώρα 7 μ.μ.


Θα παραβρεθούν οι δημιουργοί του και θα ακολουθήσει συζήτηση 
στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων
του 1ου Δημοτικού Σχολείου (Φλωρίνης και Κύπρου)


ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
..........................................................................................................

Αντί προλόγου.....

«Αϊ-Γιώργη μου, κάνε καλά τον πατέρα μου», «Αϊ- Γιώργη μου, κάνε τους γονείς μου να ξαναγαπήσουν», «Αϊ- Γιώργη μου, βοήθησέ με να εισαχθώ στο πανεπιστήμιο», «Αϊ-Γιώργη μου, βοήθησε με να βρω εργασία και να αποκτήσω σπίτι».
Τα παραπάνω είναι λίγες από τις χιλιάδες παρακλήσεις που γίνονται στον Αγιο Γεώργιο τον Κουδουνά, στο νησί Πρίγκιπος της Κωνσταντινούπολης, από προσκυνητές όλων των εθνοτήτων και θρησκειών. Κυρίως όμως από Tούρκους, μουσουλμάνους.

Κάθε 23η Απριλίου συρρέουν χιλιάδες μουσουλμάνοι προσκυνητές στη μονή του Αη Γιώργη Κουδουνά στην Πρίγκηπο. Μεταξύ ένδεκα και δεκαπέντε χιλιάδες την επισκέπτονται ανήμερα της εορτής του Αγίου, σύμφωνα με τους εθελοντές που βοηθούν τους μοναχούς να τους υποδεχθούν. Είναι η ημέρα του χρόνου που ο Αη Γιώργης ο Κουδουνάς δέχεται τους περισσότερους επισκέπτες, που συνολικά, Μεγάλη Εβδομάδα, του Αη Γιώργη και το Δεκαπενταύγουστο, φθάνουν τις 30.000.

“Μουσουλμάνοι να προσκυνούν χριστιανικά μνημεία πού ακούστηκε, θα πείτε. Και όμως, στην Ανατολή αυτό είναι συχνό φαινόμενο.  Σε ολόκληρη τη Μέση Ανατολή, οι Μουσουλμάνοι, συρρέουν σε χριστιανικές εκκλησίες και αγιάσματα να προσκυνήσουν. Έχουν δε ιδιαίτερη αγάπη στον Άγιο Γεώργιο, τον οποίο τιμούν με το παρώνυμο Αλ Χαντρ.

Oι πιστοί που ανεβαίνουν τον απότομο λόφο της μονής δένουν στα κλαδιά των γύρω θάμνων και δένδρων κόμπους από χαρτί ή ύφασμα ή την άκρη μιας κουβαρίστρας, της οποίας την κλωστή σέρνουν ώς τον ναό. Πρωτόγονα αφιερώματα που ζητούν τη θεία βοήθεια για τεκνοποιία. Το αποτέλεσμα, μια παρέλαση εκκεντρικών χριστουγεννιάτικων δένδρων εκτός εποχής! Πλανόδιοι πωλητές στο λιμάνι και στη βάση του λόφου πωλούν τις περίφημες κουβαρίστρες. Σε χαρτιά καρφιτσωμένα στα κλαδιά των θάμνων διαβάζεις ευχές και παρακλήσεις. «Θεέ μου δως μου....»